Regen - Reisverslag uit Porto, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Porto, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2015 | Portugal, Porto

Het regende al toen we wakker werden, het bleek een bui van 12 uur te zijn ! Desondanks gingen we op zoek naar een geschikte slaapplaats die in de buurt van de uitvalsweg richting Santiago ligt. Via een tip van een behulpzame Portugese kwam ik terecht bij een surfhostal voor jongeren. Mogelijk door mijn jeugdige uiterlijk mocht ik bij uitzondering een nacht blijven slapen, in een stapelbed tussen een groep surfers uit Georgie en dit soort toevalligheden, dat is de ware Camino !
Ondanks de plenzende regen wandelden we bijna 17 km ! Hulde aan Els, die zichzelf overtreft ! We regenden door-en-door nat, zelfs mijn waterdichte schoenen waren er niet tegen bestand. Een goede generale repetitie voor wat me mogelijk nog te wachten staat...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2015

Santiago

19 Mei 2015

Finisterre

19 Mei 2015

Cee

16 Mei 2015

OLveirao

16 Mei 2015

Negreira

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3948

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: