2 mei - Reisverslag uit Porto, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu 2 mei - Reisverslag uit Porto, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

2 mei

02 Mei 2015 | Portugal, Porto

Vandaag was een redelijk goede dag. Het was wat mistig, maar in ieder geval droog. Ons geld en alles wat we gisteren aanhadden hangt te drogen. We zijn met de metro naar het FC Porto stadion geweest. Hier hebben we een rondgang gemaakt door het stadion en het museum bezocht met alle hoogtepunten die de voetbalclub heeft meegemaakt. Toen we weer buiten kwamen was de mist opgetrokken en zijn we met de trein door de Duorovallei gereisd.
Prachtig uitzicht op de douro en de omliggen bergen. Veel wijnranken. Na anderhalf uur weer terug. Tegelijkertijd werden er drie touring cars uitgeladen omdat de toeristen dit ook moesten meemaken. Voordat iedereen zat waren we enkele stations verder. Toen terug naar het hotel om daarna wat te gaan eten. Gelukkig eet iedereen in Portugal later op de avond.