Arcade - Reisverslag uit Arcade, Spanje van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu Arcade - Reisverslag uit Arcade, Spanje van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

Arcade

14 Mei 2015 | Spanje, Arcade

Na een tocht van 23,7 km gingen we naar Arcade, eenh plaatsje aan een meer. IN ons hotel was een groep Finse dames uit Orland, een eiland tussen Finland en Zweden in. Ze deden een luxe-variant d.w.z. gedeeltes per bus en met lichte rugzak. De dames hielden van feesten en de alcohol vloeide rijkelijk. Ik zag een vrouw in 1,5, uur tijd 5 halve liters naar binnen werken, de zesde ging mee naar bed. ´s Avonds hadden ze mooie kleren aan, elegante schoenen en ze hadden veel lol. Iedereen doet de camino op zijn/haar manier, de een zoekt opoffering en zelfkastijding, de ander neemt een Bourgondische vakantie en neemt het lopen op de koop toe. Het is gezellig, de groepjes zijn gevormd en we komen elkaar regelmatig tegen, bezorgd informerend hoe het met die blaar inmiddels gaat.
23,74 km., 32660 stappen