OLveirao - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu OLveirao - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

OLveirao

16 Mei 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag maar liefst 34,8 km. gelopen. Het landschap is werkelijk schitterend, glooiend, met een kleurrijke flora. De reuk van de eucalipsusbomen, de geur van het gemaaide gras zijn sterker als de gier, die de boeren ook verspreiden. We zitten weer in een herberg, ditmaal op een kamer met 5 bedden, hopeñijk geen snurker...
Vandaag met behulp van een jong Duits stel het ticket geregeld voor de 4-urige busreis naar Porto. De herbergen hier zijn allemaal vol, het is weer gezellig druk tussen Santiago en Finisterre, veel nieuwe gezichten en leuke contacten.
Morgen en overmorgen drijven we uit, d.w.z. slechts 20 resp. 15 km. Hopelijk kan Poldi weer meelopen.
Het weer is goed, morgen 25 graden…
34,92 km., 48034 stappen

• 18 Mei 2015 - 10:54

Petra:

Geniet van de laatste loodjes pap!