Finisterre - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu Finisterre - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

Finisterre

19 Mei 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Langs het mooie strand lopen we naar Finisterre. Roland heeft een hotelletje gereserveerd waarin hij vorig jaar ook verbleef. We hebben een prachtig uitzicht over de baai. Ik besluit ´s middags terug te gaan naar het restaurantje, waar ik vorig jaar zo´n heerlijke vissoep at (sopa di pescado). )Ook dit jaar was het weer smullen, maar de rust werd verstoord door luidruchtig discussiërende Spanjaarden die succesvol probeerden boven het geluid van de TV uit te komen.
´s Avonds sloten ene Hella en Manuela uit Bayern aan bij ons gezelschap en op Bourgondische wijze vierden we het einde. Een mengeling van weemoed en verlangen; blij weer naar huis te gaan, maar ook spijt dat deze actieve vakantie alweer afgelopen is.
13,36 km., 18377 stappen