Portela de Tamel - Reisverslag uit Rates, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu Portela de Tamel - Reisverslag uit Rates, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

Portela de Tamel

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2015 | Portugal, Rates

Vandaag een tocht van 28 km. Na een slechte nacht (weinig geslapen, o.a. door snurkgeluiden) vanochtend langzaam vertrokken. Omdat we pas om 15.00 u. terecht konden in de volgende herberg moest ik het op mijn gemakk doen. Een mooie tocht door eucalipsusbossen, dampende weilanden, mooie flora, maar ook door modderpoelen en eindeloze klinkers, kinderkopjes, kasseien, die op den duur een aanslag worden op je voeten. IK had sowieso last van mijn voetzolen, waarvoor ik bij een apotheek diclophenaczalf heb gehaald. Hopelijk helpt het. Ik merk dat ik wat meer pijntjes heb als vorig jaar, maar dat behoort bij de beproevingen van de Camino.
We lopen nu meer over beton, het landschap is minder spectaculair als de Camino Frances, de herbergen gaan meestal pas om 15.00 of 16.00 u. open waardoor wat minder tijd voor de was, het middagdutje en het socializen.
We zitten nu in een prachtige herberg, om 19.00 u. gaan we pelgrimsmenu nuttigen en dan mogelijk voetballen kijken.
28,67 km., 39435 stappen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Rates

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2015

Santiago

19 Mei 2015

Finisterre

19 Mei 2015

Cee

16 Mei 2015

OLveirao

16 Mei 2015

Negreira

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3967

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: