O Porrinho - Reisverslag uit Rates, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu O Porrinho - Reisverslag uit Rates, Portugal van OpaFrans2 - WaarBenJij.nu

O Porrinho

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2015 | Portugal, Rates

We staken de Portugees/Spaanse grens over tussen Valenca en Tui en belandden na 29,8 km inh O Porrino. Portugal was eigenlijk een beetje een tegenvaller; de kerken naast de route waren dicht, veel asfalt en kleine steentjes die de voetzolen kwelden, weinig cultuur langs de Caminowegen. De kustweg was wel prachtig dankzij de aangelegde paden met houten planken, de Portugezen een overbehulpzaam lief volk, de natuurpracht de laatste 2 dagen prachtig.
In O Porrinno namen we een kamer in een klein hostal. Roland had een wat donkere kamer en vroeg me te ruilen omdat hij wat engtevrees heeft. Ik sliep heerlijk en miste de drukte en de onrust van een herbergzaal absoluut niet. Ons groepje, Poldi en Johannes (Oostenrijki) en Roland (Duitsland) en ik hebben besloten ons wat meer luxe te gunnen en de herbergen even te vermijden.
29,8 km., 40989 stappen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Rates

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2015

Santiago

19 Mei 2015

Finisterre

19 Mei 2015

Cee

16 Mei 2015

OLveirao

16 Mei 2015

Negreira

Actief sinds 27 April 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 3966

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: